نوشته شده توسط : ادمین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل هتلی 5 ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 است.دارای 515 اتاق بسیار زیبا و مجلل میباشد. این هتل دارای بزرگترین مجموعه گلف کشور ترکیه میباشد.این هتل در سال 1997 میلادی ساخته شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی میباشد. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای مسافرین تور آنتالیا فروردین 95  دارای خدماتی همچون 5 رستوران ، بار ، 2 استخر روباز المپیکی و و درمانی میباشد. پارک آبی ، حمام ترکی ، سونای بخار، جکوزی ، سالن ورزشی و بدنسازی ، کلاس رقص ، دیسکو وسینما میباشد.

در این هتل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های گوناگون ارائه میشود. این هتل برای کودکان عزیز شامل خدماتی همچون کلوپ کودکان 4 تا 12 سال ، کلوپ ویژه برای نوزادان 1 تا 3 سال ، پارک آبی ، اتاق بازی ، ورزش و بازی های کامپیوتری میباشد.

هتل گلوریا گلف ریزورت برای مسافرین تور آنتالیا بهار 95 دارای سالنهای ورزشی گوناگونی میباشد از قبیل ایروبیک ، مینی گلف ، ژیمناستیک در آب ، والیبال ، تنیس ، تیراندازی ، دارت و بیلیارد میباشد.

از دیگر امکانات هتل میتوان به رستوران ایتالیایی ، رستوران با غذای بین المللی ، بار ، فروشگاه اشاره کرد.

از امکانات تفریحی هتل گلوریا گلف ریزورت میتوان به بیلیارد ، کلاب شبانه ، استخر کودکان ، سرگرمی های آبی ، جت ، کتابخانه ، میز تنیس ، تنیس ، موج سواری ، قایق رانی ، اسکواش ، ماهیگیری ، غواصی ، اسکی اشاره کرد.

از دیگر خدمات هتل میتوان به آرایشگاه ، بولینگ ، دکتر و . . . اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا ,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آکا آنتدون آنتالیا از هتل های 5 ستاره در منطقه کمر آنتالیا می باشد ، این هتل از شیک ترین هتل های آنتالیا می باشد که دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی می باشد و در ساحلی زیبا واقع شده است.دراتاق های این هتل شما می توانید شاهد نمایی زیبا باشید .

از امکانات اتاق های هتل می توان به سیستم تهویه ، تلویزیون ، یخچال و . . . را نام برد. شما مسافر تور آنتالیا می توانید از رستوران های هتل استفاده کنید وخوراک و غذای مورد علاقه خود را میل کنید.

همچنین امکانات دیگری برای تفریح و سرگرمی در نظر گرفته شده است که می توان به زمین های بازی و ورزش ، استخر ها، مکان بازی برای کودکان، اتاق ماساژ ، آب گرم ،مرکز سلامتی، حمام بخار و . . . اشاره کرد.

هتل آکا آنتدون آنتالیا برای میهمانان تور آنتالیا سوئیت تازه عروس و اتاق های خانوادگی نیز ارائه می کند. قابل ذکر است که شما می توانید سوغاتی های خود را از فروشگاه هتل بدون صرف وقت اضافی خریداری کنید. 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آکا آنتدون آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل کیمروس مابیچ آنتالیا از هتل های 5 ستاره و معروف در آنتالیا می باشد و دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد که از یک سمت به کوه های تاروس و در طرف دیگر درخت های صنوبر دیده می شود. قابل ذکر است که این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد و از امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، اتاق ماساژ، حمام ترکی ، سلاریوم ، خدمات زیبایی پوست و صورت ، سالن بدنسازی ، سرسره آبی و زمین های بازی مثل تنیس ، بسکتیال و والیبال را نام برد.

 

این هتل از هتل های 5 ستاره در آنتالیا می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی بسیار مناسب است و فاصله آن تا فرودگاه 35 کیلومتر می باشد و از منطقه کمر 20 کیلومتر فاصله دارد. هتل گرند رینگ آنتالیا مجهز به بهترین امکانات روز هتلداری می باشد که می توان به ساحل اختصاصی ، فضای سبز ، اتاق های خانوادگی ، سوییت ، سونا و جکوزی ، رستوران با سرو بهترین غذاها برای مسافران تور آنتالیا ، کافی شاپ ، سالن زیبایی ،سالن بیلیارد و بولینگ ، اتاق بازی برای کودکان و . . . می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره معروف در آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا از بهترین هتل های 5 ستاره در شهر آنتالیا می باشد که اتاق های آن مجهز به بهترین امکانات روز دنیا است . هتل دارای اماکن عمومی زیبا و شیک است که میهمانان می توانند از آنها استفاده کنند . امکانات هتل که برای مسافران تور آنتالیا فراهم شده است می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، حمام ترکی ، اتاق بازی ، صرافی ، اتاق جلسه ، آرایشگاه ، پارک کودک ، کافی شاپ ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا، فضای سبز ، نمازخانه، سالن ورزشی ، صندق امانات ، کافی نت ، چایخانه و . . . اشاره کرد .

علاقه مندان به بازی های کامپیوتری می توانند در اتاق های مخصوص برای گردشگران تور آنتالیا به تفریح و بازی بپردازند. قابل ذکر است که که زمین های ورزشی برای بازی تنیس و بیلیارد نیز در این هتل در نظر گرفته شده است که در اختیار میهمانان قرار میگیرد.

افرادی که در این هتل اقامت دارند می توانند فعالیت هایی نظیر اسکواش ، پینگ پنگ ، پرتاب دارت ، موج سواری ، قایق رانی با کانو را داشته باشند و سفری به یاد ماندنی را با تور آنتالیا در هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا تجربه کنند.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های ارزان آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و از بزرگترین آکواریوم های دنیا می باشد. هدف کسانی که این آکواریوم را ساختند برقراری هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و آبزی و دریا بوده است. ورودی در طبقه همکف آن قرار گرفته است.هنگامی که وارد می شوید بوفه و آفیس های اداری را مشاهده می کنید اما کمی جلوتر که بروید به یک تونل بسیار زیبا و جذاب می رسید. این تونل دارای 131 متر تول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند. این آکواریوم در مرکز شهر توریستی آنتالیا و در بین دو مرکز خرید میگروس و مینی سیتی واقع شده است. مسافران تور آنتالیا به راحتی می توانند از این آکواریوم دیدن نمایند و بعد به مرکز خرید بروند و هرچه می خواهند تهیه کنند و از خرید خرید خود لذت ببرند.

آکواریوم آنتالیا

یک مجسمه ساز ایتالیایی به نام بندتی مخزن اصلی این آکواریوم را با لاشه های زیر ریایی , یک هواپیما به اندازه واقعی و کشتی و طراحی کرده است. طرح های دیگر هم یک ماشین غرق شده , مقبره های مصری که سبک هستند و... می باشد. مسافران عزیز تور آنتالیا که هیجان را دوست دارند بدانند که می توانند با پوشیدن لباس غواصی در این آکواریوم شنا کنند و از بودن در کنار ماهی ها و کوسه های کوچک لذت ببرند و به آن ها غذا بدهند. گردشگران به راحتی می توانند این کار را انجام دهند زیرا فضای بالای آکواریوم دارای هوای آزاد می باشد و در تمام مدتی که مشغول غواصی هستند یک لیدر شما را همراهی می کند و مراقب شما می باشد پس خونسردی خود را حفظ کنید و از این تفریح پر هیجان خود نهایت لذت را ببرید.

آکواریوم آنتالیا

مسافران تور آنتالیا بدانند که در این آکواریوم زمین بازی برای کودکان وجود دارد و می توانند از سینماهای کوچک آکواریوم , سواری های تفریحی و کنسول های بازی استفاده کنند ولذت ببرند. جالب است بدانید که این آکواریوم دارای یک سالن برف به بزرگی 1500 متر مربع می باشد که بزرگترین سالن برفی جهان می باشد. این سالن دارای دمای ثابت منفی 5 درجه سانتی گراد است و متشکل از چند کلبه اسکیمویی و خانه بابا نوئل است. یک کافه هم در این سالن وجود دارد که می توانید در ین کافه بشینید و یک نوشیدنی گرم بنوشید و لذت ببرید. مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا با دیدن از این آکواریوم می توانند سفر بی نظیری را تجربه کنند.

آکواریوم آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: آکواریوم آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل رویال آدم و حوا هتلی 5 ستاره در آنتالیا می باشد که دارای 469 اتاق راحت و شیک می باشد که مجهز به بهترین امکانات روز هتلداری است ، اتاق های آن روز به دریا و مساحتی در حدود 64 متر مربع دارد و شما می توانید از امکاناتی نظیر جکوزی ، حمام ، سالن ، میز کار ، تلویزیون در اتاق های هتل رویال آدم و حوا بهره مند شوید. 

 

از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به استخر ، حمام آفتاب ، پارک آبی ، سونا و جکوزی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، مرکز بدنسازی ، تفریحاتی مثل غواصی ، والیبال ساحلی ، تنیس ، ایروبیک ، گلف ، اسکواش ، پینگ پنگ و . . . اشاره کرد . هتل رویال آدم و حوا 35 کیلومتر تا فرودگاه و 45 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و گردشگران تور آنتالیا که قصد رفتن به اسکله بلک را دارند باید 1 کیلومتر مسافت را طی کنند. 

 

مسافرانی که به همراه کودک خود سفر می کنند میتوانند از خدمات نگهداری کودک این هتل استفاده کنند . از امکاناتی که در این هتل برای میهمانان می باشد عبارتند از سیستم تهویه ، گاوصندق ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت پرسرعت ، سالن ضیافت ، سالن کنفرانس ، رستوران ، سالن زیبایی ، سینما که همه اینها می تواند سفری خوب را به همراه تور آنتالیا با اقامت درهتل رویال آدم و حوا تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال آدم و حوا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های ارزان آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 

هتل  رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای امکاناتی از قبیل ماساژ , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی , استخر سرباز (فصلی) , ساحل اختصاصی , استخر سرپوشیده (فصلی) می باشد. وهمچنین خدماتی  برای میهمانان تور ترکیه پاییز 94 هتل مثل  اتاق بازیهای کامپیوتری - کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی - کلوپ با DJ - اتاق و امکانات برای معلولین - سوئیت مخصوص تازه عروس - اتاق های خانوادگی - تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد - پینگ پنگ - بازی دارت - کانو - بولینگ - وان آب داغ را به مسافران تور ترکیه آذر 94 خود ارائه می دهد.

 




مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر، سونا و جکوزی، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه که در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید،محل نکهداری کودکان، زمین تنیس ویژه میهمانان تور آنتالیا 94، صرافی که میتوانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید، فروشگاه و بوفه صبحانه است.اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی، یخچال ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94، مجهز سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق، مینی بار، حمام با امکانات لازم و تلفن است. هتل لیماک آرکادیا آنتالیا هتلی شیک و مرتب می باشد که مسافران تور آنتالیا از اقامت خود در این هتل بسیار راضی هستند.


 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا که در منطقه کنیالتی آنتالیا واقع شده است دارای امکانات مدرن است از قبیل استخر روباز،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی،استخر سرپوشیده و روباز است.هتل داری 334 اتاق و خدمات نگهداری از کودکان ویزه میهمانان تور آنتالیا 94 نیز هست.همچنین اتاق جلسه مجهز و اتومبیل کرایه در اختیار میهمانان قرار می گیرد.هتل دارای کتابخانه و فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت ،پینگ پنگ و غیره است . هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا بسیار تمییز و مناسب برای مسافران تور آنتالیا می باشد.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های ارزان آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک زیبا در تور لحظه آخری آنتالیا که در ساحل کنیالتی قرار گرفته است یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا به شمار می رود . در این پارک زیبا شما گردشگران تور آنتالیا می توانید علاوه بر تفریح و استراحت از برنامه های شاد و متنوع که به صورت زنده اجرا می شود نیز لذت ببرید .این پارک تفریحی دارای انواع مختلفی از سرسره های آبی و بازیهای آبی متنوع می باشد همچنین گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند بعد از تفریح به تماشای برنامه دلفین ها نیز بنشینند .


پارک ملی آنتالیا
    

پارک ملی در تور آنتالیا پاییز 94 در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا می توانند از این مکان دیدن نمایند. عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. میهمانان تور آنتالیا 94 می توانن از این مکان دیدنی دیدن نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل ریکسوس سان گیت در تور لحظه آخری آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. مساحت این هتل 250 هزار متر مربع می باشد. همچنین استخر این هتل مساحتی بالغ بر 18 هزار مترمربع دارد. از دیگر ویژگی های این هتل در تور آنتالیا 94 برخوردار بودن از شهر بازی مخصوص کودکان است. چشمه ی آب معدنی هتل رکسوس 8 هزار مترمربع وسعت دارد. این هتل با فرودگاه 45 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مراکز توریستی منطقه مثل موزه باستان شناسی و دروازه هادریان فقط 35 دقیقه پیاده با هتل مسافران تور آنتالیا پاییز 94 فاصله دارد .این هتل دارای 1094 اتاق می باشد.

از امکانات این هتل ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا می توان به تنیس روی میز، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94، شوهای ورزشی در آمفی تئاتر، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی ویزه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه ، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، لاندری و صندوق امانات، رستوران های متعدد و با شکوه ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی، سونا و جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ویژه گردشگران تور آنتالیا 94، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ، سولاریوم، بسکتبال، فوتبال و... اشاره داشت.

 برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا بازدید نمایید.

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا؟ ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل میراکل آنتالیا هتلی پتج ستاره و مناسب برای گردشگران تور آنتالیا آبان 94 است.این هتل هتلی ساحلی و زیبا و دارای یک استخر بسیار بزرگ و بسیار زیبای روباز است. این هتل از مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای بیش از 700 اتاق میباشد.این هتل در سال 2005 ساخته شده و دارای امکانات بسیار زیادی برای مسافرین تور آنتالیا تعطیلات آبان 94 میباشد مانند خدمات سرو غذا در اتاق ، خشکشویی ، خدمات پزشکی ، مینی بار ، اتاق ماساژ ، مرکز تناسب اندام  وجود دارد در هتل بسکتبال و یک زمین فوتبال ، زمین تنیس ،  استخر بزرگ ، استخر کودک ، استخر آبگرم ، استخر همراه با صندلی و سایبان برای حمام  آفتاب ،تنیس ، تنیس روی میز ،  والیبال ساحلی ، دارت ، تیر اندازی  با کمان ، بدمینتون ، بیلیارد ، جت اسکی ، قایق موزی ، قایق موتوری ، موج سواری ، دریانوردی ، رستوران با انواع غذاها و انواع نوشیدنی ها و ... میباشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

آنتالیا ساید

این مکان زیبا يكي از محبوبترین مناطق گردشگري تركيه برای مسافرین تور آنتالیا آبان 94 به شمار میرود. به شمار مي آيد. اين منطقه بندري نیز منطقه اي باستاني و تاريخي به حساب می آید ، و  به معناي درخت انار است.اين مکان دارای ساحل ماسه اي ،ويرانه هاي باستاني ،مغازه هاي بي شمار و امکانات رفاهی است .و یکی از مراکز مهم توریستی است. تعداد زیادی كافه و رستوران ،مغازه ،كه داراي چشم انداز زيبا از دريا مي باشد زيبایی اين مکان تفریحی را دو برابر کرده است.مغازه هايي كه در اطراف خيابانهاي پارك قرار گرفته اند که وسايل چرمي متنوع ،جواهرات زيبا و خدمات خوبي را در اختیار مسافران تور آنتالیا تعطیلات آبان 94 قرار می دهند.یکی از زیباترین تالارها ،تالار تآتر تزئين شده با ستو نهاي زيبا است. بازار معبد آپولو و گورستان در نزديكي دريا قرار گرفته اند و از مناطق  تاریخی این منطقه هستند.


حمام رومیها آنتالیا

در حمام روميهاي آنتاليا  كه امروزه به موزه اي جذاب برای گردشگران تور آنتالیا آبان 94 تبدیل شده مجموعه ای  از  آثار باستان شناسي  جذاب را ميتوان مشاهده نمود . براي مسافران تور آنتالیا تعطیلات آبان 94 شهر آنتاليا كه بيشتر از اين شهر انتظار فضايي تفريحي را دارند اين موزه ميتواند جذابيت هاي خاص خود را داشته باشد  . اين حمام در وسط جنگل هاي درختان كاج محل اقامت سورگون بنا شده است . اين محل  كه به خاطر داشتن  سواحل ماسه اي و درياي آرام و آبي  گردشگران تور آنتالیا آبان 94 را به خود جذب مينمايد  . از اين رو برای رفاه حال گردشگران كليه امكانات تفريحي و رفاهی در اين مكان تعبيه شده است .

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی آنتالیا ,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

حمام رومیها آنتالیا

 

 

 

در حمام روميهاي آنتاليا  كه امروزه به موزه اي جذاب تبدیل شده مجموعه ای  از  آثار باستان شناسي  جذاب را ميتوان مشاهده نمود . براي مسافران تور آنتاليا كه بيشتر از اين شهر انتظار فضايي تفريحي را دارند اين موزه ميتواند جذابيت هاي خاص خود را داشته باشد  . اين حمام در وسط جنگل هاي درختان كاج محل اقامت سورگون بنا شده است . اين محل  كه به خاطر داشتن  سواحل ماسه اي و درياي آرام و آبي  گردشگران فراوانی را به خود جذب مينمايد  . از اين رو برای رفاه حال گردشگران كليه امكانات تفريحي و رفاهی در اين مكان تعبيه شده است .

 

مطالب مرتبط



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: حمام رومیها آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

آنتالیا ساید

این مکان زیبا يكي از محبوبترین مناطق گردشگري تركيه برای مسافرین تور آنتالیا به شمار مي آيد. اين منطقه بندري نیز منطقه اي باستاني و تاريخي به حساب می آید ، و  به معناي درخت انار است.اين مکان دارای ساحل ماسه اي ،ويرانه هاي باستاني ،مغازه هاي بي شمار و امکانات رفاهی است .و یکی از مراکز مهم توریستی است. تعداد زیادی كافه و رستوران ،مغازه ،كه داراي چشم انداز زيبا از دريا مي باشد زيبایی اين مکان تفریحی را برای مسافرین تور آنتالیا دو برابر کرده است.مغازه هايي كه در اطراف خيابانهاي پارك قرار گرفته اند که وسايل چرمي متنوع ،جواهرات زيبا و خدمات خوبي را در اختیار مسافران قرار می دهند.یکی از زیباترین تالارها ،تالار تآتر تزئين شده با ستو نهاي زيبا است. بازار معبد آپولو و گورستان در نزديكي دريا قرار گرفته اند و از مناطق  تاریخی این منطقه هستند.

 

مطالب مرتبط



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره و مجلل آنتالیا می باشد که در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است و مناسب مسافرین تور آنتالیا می باشد. این هتل دارای اتاق های دو تخته ، سه تخته ، اتاق های استاندارد ، لوکس و سوئیت می باشد .

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

این هتل از امکاناتی خوبی برخوردار است و رضایت گردشگران تور آنتالیا را جلی می کند . امکانانات این هتل شامل : رستوران و بار ، استخر سرپوشیده ، سالن زیبایی ، سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , حمام ترکی , سالن آرایش , زمین تنیس , صرافی , پارکینگ , لاندری , اسکواش , فروشگاه , سرویس درمانی , سالن بازی , سرویس ترانسفر , اتاق بخار , کافی شاپ , میز بیلیارد , میز پینگ پنگ , زمین گلف , بوفه صبحانه و ...

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

اتاق های این هتل نیز بسیار راحت و ایده آل می باشند و دارای امکاناتی برای مسافرین تور استانبول نظیر : تلویزیون ، ماهواره ، تلفن, مینی بار , حمام , سشوار , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق و غیره می باشد .

 

مطالب مرتبط

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لتونیا ریزورت آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

تور آنتالیا مرکز خرید تانساش

مرکز خرید تانساش آنتالیا متشکل از دو طبقه و بزرگترین فروشگاه مواد غذایی می باشد. در طبقه اول انواع غذاهای محلی و خارجی ارائه می شود که دارای کیفیت بالایی هستند. در طبقه دوم انواع پوشاک , لوازم آرایشی و بهداشتی , لوازم الکترونیکی , لوازم تزئینی و... با برندهای ترکی و بین المللی ارائه می شود. این فروشگاه دارای پله برقی عریضی می باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند لوازمی که خریدند را به طبقه دوم ببرند. این فروشگاه برای افزایش آسایش مشتریان خود ماشین هایی را تهیه کرده است که مخصوص خرید در این فروشگاه می باشد. گردشگران تور آنتالیا مرداد 94در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.

تور آنتالیا مرکز خرید تانساش

 

 

 

تور آنتالیا مرکز خرید مارک

مرکز خرید مارک آنتالیادر منطقه کنیالتی آنتالیا قرار دارد که از جدیدترین مراکز خرید این منطقه از شهر آنتالیا می باشد. این مرکز خرید در سال 2013 افتتاح شده و متشکل از 155 مغازه , پارکینگ بزرگ , چند رستوران و... می باشد. در مجموع این مرکز خرید 51000 متر مربع وسعت دارد. همانطور که از نام این مرکز خرید مشخص است اکثر مارک های معروف ترک و غیر ترک در مرکز خرید مارک شعبه دارند. ساختمان مرکز خرید مارکدارای معماری مدرن و زیبا است. مسافران تور آنتالیا تابستان 94که علاقه مند به لباس های مارک و برند هستند حتما به مرکز خرید مارک کنیالتی آنتالیا سر بزنند.

تور آنتالیا مرکز خرید مارک

 

 

 

 

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

تور آنتالیا مرکز خرید اوزدیلک

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا از مشهورترین و بهترین فروشگاه های زنجیره ای ترکیه است که میان مردم آن بسیار قابل اطمینان می باشد. این فروشگاه زنجیره ای با مردم ترکیه رابطه خوبی در چارچوب کیفیت , صداقت کارکنان در مقابل مشتریان و مشتری مداری برقرار کرده است. گردشگران تور آنتالیا تابستان 94 از مرکز خرید اوزدیلک می توانند هر آنچه را که می خواهند با کیفیت بالا و قیمت واقعی خریداری کنند. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به سالن بولینگ , زمین بازی برای کودکان , سالن نمایش فیلم , کافی شاپ , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی و... اشاره کرد. گردشگران تور آنتالیا تابستان 94 در این مرکز خرید می توانند اوقات خوشی را سپری کنند و با نوش جان کردن یک نوشیدنی گرم در کافی شاپ و گوش دادن به موسیقی لحظات لذت بخشی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا مرکز خرید اوزدیلک



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ترکیه, بازارهای ترکیه, پاساژ های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

 تور آنتالیا ساحل لارا

ساحل لارا آنتالیا در ضلع جنوبی این شهر قرار دارد که دارای علامت پرچم آبی است. این ساحل شنی 12 کیلومتر طول دارد که بسیار تمیز و برای ورزش های آبی و شنا مناسب می باشد. برای گردشگران تور آنتالیا تابستان 94که این منطقه را برای تفریح انتخاب می کنند رستوران ها , هتل ها و اماکن رفاهی لازم فراهم آماده است که آماده خدمت رسانی به این گردشگران عزیز می باشند.

تور آنتالیا ساحل لارا

مسافران عزیزی که می خواهند علاوه بر تفریحات لذت بخش خود به مرکز شهر آنتالیا نزدیک باشند لارا می تواند منطقه مناسبی برای اقامتشان باشد. لارا به مراکز خرید بزرگی مانند مرکز خرید شی مال و تراسیتی بسیار نزدیک است و گردشگران تور آنتالیا مرداد 94به راحتی می توانند از لارا به این مراکز خرید بروند و هرآنچه را که می خواهند تهیه نمایند. هر روز مینی بوس هایی تمام ساحل لارا را تا مراکز عمومی آن طی می کنند که گردشگران می توانند از این مینی بوس ها برای رفتن به مرکز شهر استفاده کنند. ساحل تمیز لارا با آب های نیلگون و شفاف خود تنها ساحلی است که به مرکز شهر توریستی آنتالیا بسیار نزدیک است.

تور آنتالیا ساحل لارا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل لارا آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

 تور آنتالیا ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی آنتالیا در غرب این شهر توریستی واقع شده است. کنیالتی دومین ساحل بزرگ آنتالیا است که با نام پلاژ کنیالتی میان مردم این منطقه شهرت دارد.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی

فاصله ساحل کنیالتی تا مرکز آنتالیا بسیار کم می باشد و تا بندر آنتالیا حدود 3 کیلومتر فاصله دارد. این ساحل پوشیده از سنگریزه های سخت می باشد که در اطراف آن نیز رستوران , هتل های متعدد و مناطق مسکونی به چشم می خورد.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی

از دیگر ویژگی های این ساحل داشتن یک پارک ساحلی است که دارای امکاناتی چون رستوران , کافه , استخر دلفین , بازی های مخصوص کودکان , شهرک مینیاتوری ترکیه و... می باشد. گردشگران تور آنتالیا در این ساحل می توانند اوقات خوش و به یاد ماندنی را سپری کنند و از تفریح خود لذت ببرند.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کنیالتی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

هتل رویال وینگز آنتالیا در زمینی به وسعت 72000 متر مربع در میان باغ های زیبا و در فاصله 500 متری ساحل لارا قرار گرفته است. این هتل دارای 467 اتاق با دکوراسیون داخلی مدرن و زیبا می باشد که تمام امکانات رفاهی لازم مانند مبلمان , یخچال , تلویزیون , سیستم تهویه هوا و... را نیز دارند. علاوه بر این داخل هر اتاق یک بالکن خصوصی وجود دارد که چشم انداز زیبایی از دریای مدیترانه را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور آنتالیا فراهم می آورد.

تور آنتالیا هتل رویال وینگز

از ویژگی های منحصر به فرد این هتل خوراکی های خوش مزه آن در بوفه غذاهای بین المللی , غذاهای ترکی , غذاهای دریایی و ایتالیایی می باشد، همچنین مهمانان عزیز که علاقه مند به شیرینی های لذیذ هستند می توانند انواع شیرینی های خوش مزه را در قنادی این هتل نوش جان کنند. مجموعه آبی این هتل دارای 9 سرسره آبی است که گردشگران می توانند لحظات خوشی را در این مجوعه آبی سپری کنند و لذت ببرند. در نهایت می توان به امکانات رفاهی هتل مانند زمین تنیس , سالن بدنسازی , استخر , سونا , جکوزی , زمین بولینگ , زمین بازی برای کودکان , کافی شاپ , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و... اشاره کرد. مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل رویال وینگز



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال وینگز آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

هتل لیماک لیمرا آنتالیا یکی از بهترین هتل های منطقه کمر این شهر توریستی می باشد که پرترددترین منطقه توریستی می باشد. این هتل با وسعت 140 هزار متر مربع در دامنه کوه المپوس واقع شده است و در سمت راست آن دریای نیلگون مدیترانه قرار دارد. شاید برای گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94جالب باشد که بدانند این هتل با آنکه در سال 1998 افتتاح شده ولی به دلیل معماری زیبا و خاصی که داشته جایزه گرفته است.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

این هتل متشکل از 680 اتاق بسیار تمیز و لوکس با دکوراسیون مدرن می باشد که مسافران عزیز تور آنتالیا شهریور 94می توانند در کمال آرامش در اتاق موردنظر خود استراحت کنند. در طراحی و دکوراسیون اتاق ها از رنگ های متنوعی استفاده شده است تا دلباز به نظر برسند و مورد رضایت مهمانان عزیز باشد و تمام امکانات رفاهی لازم اعم از سشوار , حمام , مینی بار , یخچال , تلویزیون ال سی دی , سیستم برودتی و حرارتی مناسب , اینترنت پرسرعت و... را دارد.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

از دیگر امکانات این هتل می توان به 6 استخر روباز و بزرگ , استخر سرپوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , رستوران های مجلل در فضای باز و دلنشین , استخر ویژه برای کودکان , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , میز تنیس , سالن بیلیارد , کافی شاپ , اتاق بازی برای کودکان , فروشگاه و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

گردشگران عزیز تور آنتالیا شهریور 94با اقامت در این هتل می توانند از تمامی امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت ببرند. همچنین فراموش نکنید که غذاهای ایتالیایی و ترکی رستوران این هتل را حتما نوش جان کنید چون بسیار لذیذ و خوش مزه هستند.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیماک لیمرا آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 تور آنتالیا هتل مردان پالاس

هتل مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 در منطقه لارا افتتاح شد. این هتل از بهترین و لوکس ترین هتل های مدیترانه و منطقه اروپا می باشد که ساخت آن 104 میلیارد دلار هزینه برداشته است. علاوه بر این استخر و آکواریوم این هتل با داشتن 2400 نوع ماهی جز بزرگترین استخرها و آکواریوم های اروپا به حساب می آید. این هتل متشکل از 546 اتاق لوکس به همراه بالکن اختصاصی با چشم انداز کوه های تانوروس , استخر بزرگ آن و یا دریای مدیترانه می باشد. برای ساخت ساحل اختصاصی هتل مردان پالاس از 9000 تن شن و ماسه که از مصر آمده است استفاده شده و برای ساخت هتل از مرمر ایتالیایی , کریستال و طلا استفاده شده است.

تور آنتالیا هتل مردان پالاس

گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات بی نظیر آن استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به 8 رستوران با منوی سفارشی , سالن ورزشی , سالن ماساژ , استخر مخصوص برای شیرجه و غواصی , استخر فضای باز و.... . گردشگران تور آنتالیا در رستوران این هتل می توانند انواع غذاهای روسی , ایتالیایی , تایلندی , فرانسوی , ژاپنی , مدیترانه ای و... را سفارش دهند و از نوش جان کردن آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل مردان پالاس



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل مردان پالاس آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد